Ceny a způsoby platby
Česká republika
Platba | Cena poštovného | * Objednávka nad 3 000,- kč (bez DPH) | Maximální hmotnost | |
---|---|---|---|---|
Předem | 119 Kč s DPH | ZDARMA | 30 kg | |
Dobírka | 148 Kč s DPH | |||
Předem | 104 Kč s DPH | |||
Dobírka | 133 Kč s DPH | |||
Předem | 69 Kč s DPH | 20 kg | ||
Dobírka | 98 Kč s DPH |
Platba | Cena poštovného | * Objednávka nad 3 000,- kč (bez DPH) | Maximální hmotnost | |
---|---|---|---|---|
Předem | 127 Kč s DPH | ZDARMA | 31,5 kg | |
Dobírka | 153 Kč s DPH |
Platba | Cena poštovného | * Objednávka nad 3 000,- kč (bez DPH) | Maximální hmotnost | |
---|---|---|---|---|
Předem | 109 Kč s DPH | ZDARMA | 25 kg | |
Dobírka | 138 Kč s DPH |
Osobní odběr | Platba | Cena poštovného | Maximální hmotnost |
---|---|---|---|
hotově/kartou | ZDARMA | - kg |
Paletová přeprava | Platba | Cena poštovného | Maximální hmotnost |
---|---|---|---|
Předem | 1185 Kč s DPH | 300 kg | |
Dobírka | 1235 Kč s DPH |
* Poštovné zdarma - při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH je poštovné zdarma. Velkoobchodním zákazníkům neúčtujeme poštovné nad 7000,- Kč bez DPH. Tato doprava zdarma se nevztahuje na nadrozměrné zboží, zboží s nadlimitní hmotností na jeden balík a zboží označené jako „nebezpečná zásilka" (např. chemikálie) viz.obchodní podmínky.
V případě velkoobjemové a nadhmotnostní zásilky (váha nad 31,5 kg na jeden balík a obvodová délka* 300 cm), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka), bude dopravné sjednáno individuálně.
Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).
Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka
Slovenská republika
Platba | Cena poštovného | EUR včetně DPH | Maximální hmotnost | |
---|---|---|---|---|
Předem | 239 Kč s DPH | 9,4 € | 25kg | |
Dobírka | 269 Kč s DPH | 10,5 € |
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 25 kg a obvodová délka* 300 cm), nadrozměrné nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně.
Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).
Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka
Co je služba BALÍKOVNA NA ADRESU:
- garance doručení přímo do rukou adresáta již následující den, po celé ČR
- adresát si může upravit čas nebo způsob doručení
- adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
- neustálá komunikace s adresátem balíku
- možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty
- při nezastižení adresáta doma je možné balík uložit na poště
- možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené)
- u většiny doručovatelů je možné uhradit dobírku platební kartou
Obecné informace:
Velikost až do 50 x 50 x 50 cm
Váha: až do 15 kg
Co je služba BALÍKOVNA
- cenově nejdostupnější řešení doručení objednaného zboží
- balík si lze vyzvednout na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice
- jednoduché vyzvednutí: stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
- na všech specializovaných přepážkách Balíkovna lze uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech
- služba Balík do balíkovny je včetně SMS avíza
- adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku do balíkovny.
- možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené
- možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty
Obecné informace:
Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 20 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 20 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
Maximální rozměry zásilky: 70 x 50 x 50 cm Minimální rozměry zásilky: 14 x 9 x 0,8 cm
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 40 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
Co je služba PALETOVÁ PŘEPRAVA:
- možnost přepravy zásilky formou palety o hmotnosti až 300 kg k Vám domů
- adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
Obecné informace:
Zásilky jsou doručovány na paletě o maximálních rozměrech 120 x 160 x 100 cm
Co zahrnuje služba přepravní společnosti DPD:
1) Před doručením zásilky
- oznámení o doručení zásilky jeden pracovní den předem formou SMS zprávy a emailové zprávy včetně čísla zásilky a výši doběrečného (v případě zásilky na dobírku)
- 3hodinový interval doručení - v den doručení obdrží příjemce SMS zprávu nebo email s 3hodinovým upřesněním času doručení
- možnost změnit termín doručení - pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo zaslaný email
- telefonické upozorněné kurýrem - pokud kurýr nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo emailu, zavolá příjemci a nabídne mu nový termín předání zásilky
2) Během doručování zásilky
- doručení zásilky na soukromou adresu, tedy příjemci až domů. Po celé ČR
- doručení na dobírku s možností platby kartou
- večerní doručení - ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách (17 - 20 hodin). Pokud se rozhodnete pro využití služby večerní doručení, napište do poznámky v objednávce heslo: VEČERNÍ DORUČENÍ. Platí pouze pro služby přepravní společnosti DPD
- sledování celého doručovacího cyklu zásilky na www.dpd.cz.
3) Při neúspěšném doručení zásilky
- emailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení
- využití aplikace www.chcisvujbalik.cz - při neúspěšném doručení zásilky zanechá kurýr příjemci oznámení s unikátním číslem, pomocí kterého je možné změnit datum nebo místo dalšího pokusu o doručení
- telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení
Co zahrnuje služba přepravní společnosti GLS:
1) Před doručením zásilky
- GLS informuje příjemce o připravované dodávce a výši dobírky prostřednictvím e-mailové a textové zprávy.
2) Během doručování zásilky
- V den doručování zásilky je příjemci odeslána druhá automatická e-mailová a textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
3) Při neúspěšném doručení zásilky
- Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové a textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku podle aktuálních potřeb.
Možnosti doručení, po prvním neúspěšném pokusu o doručení:
- doručení na tutéž adresu v konkrétní den
- doručení na novou adresu
- doručení po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 hod. (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
- doručení do GLS ParcelShopu
- vyzvednutí v GLS depu
- odmítnutí převzetí
- udělení souhlasu s uložením
Maximální rozměry zásilky: 60 cm výška, 80 cm šířka, 200 cm délka (100 centimetrů při podání v GLS ParcelShopu)
Kombinace délky a obvodu balíku může být maximálně tři metry. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší stran